Uraloğlu, AK Parti 33'üncü İstişare ve Değerlendirme Toplantısı’na katıldı

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, AK Parti 33'üncü İstişare ve Değerlendirme Toplantısı için Sapanca'da bulunduklarını belirterek, Türkiye Yüzyılı vizyonu doğrultusunda atılacak adımların değerlendirildiğini ifade etti.

Uraloğlu, AK Parti 33'üncü İstişare ve Değerlendirme Toplantısı’na katıldı