Bakan Uraloğlu: Hürmüz Boğazı'nda bekleyen 15 gemimiz güvenle bölgeden ayrıldı

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Hürmüz Boğazı ve Basra Körfezi'ndeki gelişmelerin yakından takip edildiğini belirterek, bölgede bekleyen 15 Türk gemisinin güvenli şekilde ayrıldığını açıkladı.

Bakan Uraloğlu: Hürmüz Boğazı'nda bekleyen 15 gemimiz güvenle bölgeden ayrıldı